(VIDEO) Covington i Usman ozbiljno zaratili: „Sledeći put ćeš biti mrtav kad se sretnemo!“

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Odmah nakon borbe Covingtona i Woodleya, ESPN je iskoristio priliku i „spojio“ Covingtona i Usmana koji je bio stručni konsultant u njihovom studiju povodom sinoćnjeg eventa. Covington je svima stavio do znanja da ga zanimaju samo dve borbe, a to duel sa Jorge Masvidalom i revanš sa Kamaru Usmanom za titulu velter šampiona.

Covington se obratio Usmanu sa porukom da je imao na dan borbe svoj najlošiji dan dok je Usman imao najbolji. Takođe i dalje ne može da se pomiri sa porazom i za to krivi sudiju Marc Goddarda:

Prošli put si bio neverojatno srećan. Znaš šta se dogodilo dva dana pre borbe. Ja sam tada imao svoju najlošiju noć, a ti svoju najbolju. Sačekaj i videtćeš šta će ti se dogoditi sledeći put. Neće biti jeftinih poteza. Nećeš moći da glumiš udarac u međunožje ili ubode u oko da bi dobio deset minuta za oporavak niti ćeš dobiti lažni prekid. Znaš ko je pobedio i prošli put, a ovog puta ću vratiti pojas u svoje vlasništvo“

Usman je govor Covington ispratio sa osmehom na licu, a u jednom trenutku je rekao Covingtonu da se obriše, jer mu je ostala slina na ustima posle razgovora sa predsednikom Amerike Donaldom Trampom, na šta je ovaj odgovorio:

Od koga si ti dobio poziv nakon pobede? Dobio si poziv od svog plemena da ti daju simnu signale? Ti si patetičan, ti si loša šala i imaš pobedu najgorom odlukom u istoriji UFC-a. Bila je to lažna borba, lažni sudija i lažni prekid. Sačekaj da se vidimo sledeći put. Mrtav si Marty, imamo nedovršena posla i bolje da se pojaviš“

Ceo razgovor možete pogledati u videu ispo.

Poslednje vesti

Povezani članci

POSTAVI ODGOVOR

Molimo unesite svoj komentar!
Ovde unesite svoje ime

Pregled privatnosti

Ova veb lokacija koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima se čuvaju u vašem pretraživaču i obavljaju funkcije kao što su prepoznavanje kada se vratite na našu veb lokaciju i pomaganje našem timu da razume koje delove veb stranice smatrate najzanimljivijim i najkorisnijim.